ceturtdiena, 2011. gada 14. jūlijs

sarakstiņš

Man ir jāsakrāmē soma ceļojumam,kurš ilgs 2nedēļas. Vispār vari iedomāties cik grūti tas ir cilvēkam,kuram gandrīz nav atmiņas un vienmēr ir mēreni nekārtīga māja? (jā jā,dažiem liekas,ka dzīvoju mazā bardaciņā ,kur nekad nekas nav atrodams, bet es atrodu,savukārt ,jums mani mīļie, nekas manā istabā nav jāmeklē. Ja vajadzēs, kafiju pati atnesīšu )
tātad sapratu,ka vajadzēs čemodānu. Paskatījos apkārt, zem gultas, skapī,uz skapja. Sapratu, nē, tāda manta man nav. Kaut atmiņā ir kaut kur info,ka vajadzēja būt. Mazam, melnam koferītim. Bet nav. Apjautājos māmiņai, viņa man piedāvāja mazu, melnu koferīti, kuru biju domās piesavinājusies kā savu. Sapratu,ka tur knapi saiet manas kurpes,kuras domāju ņemt līdz. Māmiņa šokā, ka es neesot īsti ritīga,ka pietiek ar vienām kedām un vienām iešļūcenēm + koncertam vienas. Hmmm... neiet krastā.
Prasīju visiem apkārt par kofera esību. Draudzenei bija! Alelluja!Pietiekami liels,lai tur saietu manis iedomātais drēbju kalniņš. Mēģināju būt nopietna un pieaugusi. Sāku stādīt (puķes??? Neēē :D) sarakstiņu. Ko un cik , kā un kapēc man vajadzētu.skaidrs.Ar koncerttērpiem viss bija kārtībā, jo tie ir retie tērpi,kurus lieku atsevišķi un saudzēju utt.Tātad ikdienas drēbes - aukstam laikam, siltam/karstam laikam, ja līst utt Sāku ar biksēm, krekliņiem un kleitiņām, līdz atnāca nojausma - JOHAIDĪ , es tak iztīrīju skapi un visu atdevu (gluži kā pēc glancēta žurnāla padoma, visu ko nevelc,nevilki - ārā).Līdz ar šī fakta atklāsmi, man vajadzēja pauzi. Un lielu kafijas krūzi. Aizgāju uz mēģi, parunāju, padziedāju. Viss skaisti līdz brīdim,kad kāds sāk runāt, vai somas jau ir sakrāmētas.. vai drēbes izgludinātas Un viss mans miers bija cauri. Sēdēju transportā un mēģināju atkal rakstīt,ko nu man vajadzētu līdz, pat nedzirdēju,ka man prasa biļeti un grib izlikt ārā no transp! Beigu beigās, šodienas mēģī mana blakus kolēģe nejauši parādīja savu sarakstu. Un tagad tas ir manā priekšā e-pastā :) Vismaz kāds paraugs. Uzzināju ,ka jāņem līdz arī adata un diegs (šis būs atkal jāpameklē. Varbūt zem sekcijas?) vispār diezgan daudz lietu,kuras manā sarakstiņā nebija iekļautas.
Bet vēl jau par agru priecāties, kad sākšu likt visu kopā, tad sāksies īstā jautrība.
Tagad eju čučēt ar domām,ka vismaz sarakstiņš man ir ! Bravo man

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru