piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Ja man būtu 2gadi un divi mēneši

Ja man būtu 2gadi un divi mēneši ?Kāda būtu mana diena?Pamēģināšu skatīt ar meitiņas acīm šodienu.
Rīts - tā, esmu pamodusies,kur ir lācītis?aha..viss mierīgi,tepat.Blenkijs?Arī.aaaa mamma?Kur ir mamma?Ha, protams,ka vēl guļ.Labi,ko lai padara?Varbūt varētu padziedāt,jā, mammai noteikti patiks, jeb pamēģināt ierāpties pie viņas gultā un tur padziedāt!Ja attaisīšu mammas acis vaļā ,viņa būs augšā?Uii,laikam tā viņai nepatika,labāk ātri padziedāšu- kaķīiiii maaaaaaaaaaaaaan,kaķiiiiiiiii maaaaaaaaaa,iet dipuuu kā tur tālāk bija?aaa mamma pamodās :) Labrītiņ, ko viņa vienmēr tā mīļo mani no rītiem?Labāk būtu devusi šokolādi!nē, nebūs ja?Būs putra.ehhh nu labi, jācer vismaz ,ka ar zapti.Ko viņa saka?Nevar mazliet lēnāk?Un tik daudz nekustēties?Es tak nevaru visam izsekot ēdot! kaut kur brauksim šodien.Tas ir labi, man patīk braukt,tad reizēm var izšmaukt no diendusa. Ar Paulu?hmm... neatceros tādu. Kārlīts būs!?Tas ir labi, tīri vai dievīgi, viņam ir interesants "teļamā" ,kur daudz dziesmiņas.
Esam Zoo kaut kur?Nevaru šitādu vārdu saprast. Lācītis būšot, kāpēc tad jāiet tumšā mājā?Mamma?Panes mani opā, ne????aaa pareizi, jāpasaka šitā - mamītē,piekusu!Nu re, atkal izdevās :) Nē, šite man nepatīk, un vispār gribas ēst. Esam ārā, par laimi tam Paulam arī nepatika vardes. Kā vardīte saka?Nu nezinu kā viņa saka!bē.vai tad nepietiek,ja zinu ņau un vau vau? Ooo dzirdu kā Kārlītis saka ,ka vajag paēst!Re ku saldējums!Nebūšot?Kas tad?Atkal putra?Kāpēc man jāsēž blakus tam Paulam?Aha nebūs viss, aizgāja ar savu mammu staigāt. Mamma nāk ar šķīvi, oo kotlete?to var arī apēst. varbūt pēc tam tomēr ja pačīkstēšu dabūšu saldējumu. Mamma dzer kafiju, kāpēc viņai neviens neliek apēst "pēdējo" karotīti?Paula mamma atnesa šokolādi!Urraaa man arī ir!Ejam tālāk?Re ku lācīši esot!šitas te?Nē, multenē ir pilnīgi savādāks.Man liekas,ka zoo kas tur nav labs. Kad mēs iesim prom?Tagad patiešām piekusu.Ārā esam ,un iesim uz šūpolēm!Tas puika aizmidzis!Kā var gulēt,ja būs šūpoles un šļūkšana? Prieciņš. Nu ,protams, mamma saka, pēdējo reizi un ejam mājās!Vai tiešām nevar kādreiz palikt ?Autobuss. Garlaicīgi.Varbūt paraudāt?Nē, mamma pat neskatās uz mani, tad neko. Vispār jau tīri forši ar to Paulu bija.Kamēr viņš gulēja ,visa uzmanība bija man. Esam mājās. Būs multene?Jā, mamma uzlika ,kamēr iešot taisīt ēst. Kā?Bez manis?nē, tur tak ir ūdens un trauki!Mammmaaaaa, "trauku mazgāt!" Laikam šodien veicas, atļāva arī, pati tagad aizgāja uz istabu.Ūdens... varbūt uzliet no tās bļodiņas sev uz galvas?Jā!!Sanāca!Vēlreiz!ai, mati slapji un drēbes, nekas ,kamēr mamma neredz vēlreiz. Tā, atnāca mamma, kāpēc viņa smejas?Es tak saku,ka mazgāju matiņus!Kas tur smieklīgs?Ak ,jāmaina visas drēbes?un jāslaukas?Labi, lai būtu, man tāpat jau paliek auksti. Dabūju cepumu un pienu, garšo,tagad tikai sāk nākt miegs. Jāsamīļo mamma, nē nē nē, tas nenozīmē,ka man nāk miedziņš!Nē!Nu labi, varu jau arī atpūsties.............................

Un šobrīd mana mīļā razbainiece guļ saldā miedziņā. Jācer,ka nesapņo par vardēm, no kurām viņai bija bail :)
Manuprāt tīri pozitīvs ieraksts šodien sanācis, pārmaiņām tak jābūt,mani jaukie ,vai ne ? ;)

1 komentārs: