ceturtdiena, 2011. gada 20. janvāris

Bīstami feinais noskaņojums

Šodien man tāds ir.Tas ir tāds noskaņojums,ka gribas kaut ko mazliet nepareizu,kaut ko mazliet aizliegtu,kaut ko mazliet pikantu, kaut ko mazliet jautru, kaut ko mazliet bīstamu, kaut ko mazliet feini uzjautrinošu.
Un pārlasot sen sen veiktus ierakstus atradu - sarakstiņu, ko vēlos paveikt nākamgad. (tāda kā pakļaušanās visiem psiholoģiskajiem rakstiem un Secret filmām:))
Gribu dziedāt lietū, gribu ielēkt strūklakā, roku rokā ar Jaukumu, gribu zvaigžņotas naktis jūras krastā, gribu joprojām darbu,kas man sagādā prieku, gribu ar mammu aizbraukt uz Grieķijas salām, gribu ar tēti aiziet uz vecmeistaru izstādēm (vismaz reizi mēnesī), gribu ar draudzenēm satikties svētdienas rītos un dzert garšīgu kapučīno, gribu būt pacietīgāka,iecietīgāka,rūpīgāka attieksmē pret citiem tuvajiem cilvēkiem.
Kas ir sanācis? Johaidī - NEKAS.(jāgaida atkal nākamais jaunais gads)
Dziedāt lietū - varbūt varam aizstāt ar dziedāšanu vannā? Vai dušā?(kaimiņi ir sajūsmā)
Zvaigžņotas naktis jūras krastā - bija, nosalu.(nākamreiz jāpaņem līdzi neseksīga,bet silta adīta jaka)
Darbs - em..ko? Kas tas ir?Atceros,ka sen sen jaunībā man tāds bija.... (sīkāk pat nekomentēšu,dabūšu likt zem mēles klofelīnu)
Jaukums - mmmm ir. (roku rokā, vai ar pannu rokā, tas cits jautājums :D )
Mamma - Bija ekskursija.(Bez manis )
Tētis un izstādes - bijām, un izbaudījām, (es gan vairāk priecājos par tēti pie klavierēm, nekā gleznām pie sienas)
Draudzenes un svētdienas rīti - laikam jāpamaina tā diena,kad būtu tie rīti,jo svētdienas tik ļoti nāk miedziņš,ka nekāda tenka un klača nevar izdabūt mani ārā no gultas pirms 11... (nožēlojami teiks tie,kuri jau pirms saullēkta pilsētas parkā skrien krosu,un pēc tam izlasa biržas ziņas.)
Nu un pie attieksmes es strādāju. Jorprojām.

1 komentārs:

  1. Vot kā var šitā uzrauties uz šāda saraksta :D :D :D
    Nākamreiz izpildāmo darba sarakstu nobēdzini rūpīgāk. Tici man, saldāks naktsmiers garantēts :D

    AtbildētDzēst