pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

Ikdiena (num2)

Labvakar.Man, lūdzu, pāris kg pacietības,pāris desmit kg veiksmes, 1kg izturības, pāris gramus dvēseles rezerves,vienu paciņu ar laipnību,veselu tonnu mīlestības.
Vajadzētu īsu atstāstu par iepr dienām?Lai notiek.
5diena - Jāapciemo mamma.Biju,izturēju,izdzīvoju.
6diena - Jāsagaida ex-vīrs, jāatdod mazā,jātraucas uz Valmieru,lai paspētu uz ballīti. Sāksim ar to,ka ex ieradās ar 4 stundu nokavēšanos. Tā vietā,lai salamātu viņu, jutu mistisku žēlumu, skatoties uz viņa nemazgātajiem matiem un vēl vairāk novājējušo seju,nekā kad bijām kopā.Varbūt jāaiziet pie kāda daktera,kurš liek apgulties uz kušetītes un jautā,ko man dāvināja 3gadu jubilējā, un no tās informācijas izsecina,ka esmu traumēta,jo neesmu saņēmusi 3riteni.Un līdz ar to jūtu neizprotamu emociju gammu.Un jūtu simpātijas pret savdabīgiem dīvaiņiem.
Tālāk. Bija jānokļūst Valmierā, gaidot autobusu sapazinos ar pieturdraugiem. Tā es saucu tos cilvēkus,kuri nāk un runā un runā un runā. Par laiku, par autobusu sarakstu,par pensijām,par dzīvi.Reizēm pat tīri jauki,jo tev nav jāiespringst uz atbildi, jo to nemaz negaida.Pietiek ar galvas māšanu,ka dzirdi un esi pilnīgā sajūsmā par to,ko dzirdi.Ceļš diezgan vienmuļš. Kārtējo reizi nesapratu,kā tie cilvēki var izkāpt nekurienē un droši soļot iekšā mežā. Valmiera. Ballīte bija.Ņemot vērā laika trūkumu, pirmie viesi tika likti pie maizīšu taisīšanas, sieru, gaļu,paprikas utt servēšanas.Savaldību zaudēju vienu reizi - kad viens viesis meta banāna mizu uz grīdas. Laikam nebija radis,ka kāds viņam ko saka,it īpaši maza meitene,kura ārēji izskatās pavisam normāla.Nu ar vienvārdsakot,viņš vairāk vai mazāk apklusa uz visu vakaru. Īpašu viņa runas diareja nepietrūka. Katrā ziņā es pat nemanīju,ka viņš bija aizgājis.Noballējām līdz 6no rīta,kad man uznāca īslaicīgs ku kū un apsolīju pamodināt vienu viesi 8no rīta!Ko arī izdarīju ar 9min nokavēšanos.Bravo man.Bravo viņam,ka piecēlās.

Svētdiena - nenormālos tempos bija jāsataisās,jo auto jau gaidīja.Paspējām.
Pirmdien - rakstu šo un smejos.Principā ned nog izdevusies.

Savaldība zaudēta - 1x
Biju jauka - gandrīz visu laiku.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru